System
Duplikacji Sprzedaży
Kompleksowy program on-line do nauki sprzedaży i do budowania działu handlowego
Program dokumentuje moją drogę jako handlowca, managera i dyrektora handlowego.
Pozwolił mi zbudować i usamodzielnić milionowy zespół handlowy bez żadnego budżetu na start (Lokalmedia.pl). Minimum teorii, maksimum praktyki
SPRZEDAŻ TRWA DO 27.11.2020 DO GODZINY 23:59!
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Po tej dacie dołączenie do programu NIE BĘDZIE MOŻLIWE!
Pewnie sobie myślisz
Co mi możesz dać i jak to zrobisz?
Mój cel
Chcę nauczyć Cię modelowania sprzedaży. Wszystko o czym mówię pokazuję na konkretnych przykładasz i “opakowuję” w kontekst biznesowy po to by to można było to dopasować do realiów w których działasz, niezależnie od branży.

Co otrzymasz?
- Zestaw koniecznych i wystarczających kompetencji do tego by być skutecznym handlowcem, managerem i dyrektorem handlowym
- Skupiłem się na ponadczasowych kompetencjach, które zawsze będą potrzebne. W sprzedaży nie ma dróg na skróty
Jak to dostarczę?
- Kurs dokumentuje moją drogę od handlowca do dyrektora handlowego jaką przebyłem budując razem ze wspólnikiem od zera pierwszy biznes (Lokalmedia.pl)
- Wiedza jest poukładana, a wszystko pokazuję na Business Case’ach
- Całość podzieliłem na 3 części – Handlowiec, Manager i Dyrektor Handlowy. Pokazuję sprzedaż z 3 różnych punktów widzenia
- Lekcje nagrane są w formie video i uzupełnione niezbędnymi plikami, z których sam korzystam
Autorem Systemu Duplikacji Sprzedaży jest Michał Balcerzak

Michał Balcerzak
Founder/Co-owner Salesmaker, Lokalmedia, PDF Financial Mentoring
Dodaj do sieci kontaktów
Czemu mam brać po uwagę to co o sprzedaży mówi Michał Balcerzak?
- Nie jestem trenerem sprzedaży. Uczyłem się sprzedaży by budować firmy. Wchodzę w rolę wspólnika, który odpowiada za sprzedaż.
- Budując pierwsza firmę (Lokalmedia.pl) przeszedłem drogę od handlowca do dyrektora handlowego.
- Zbudowałem system, który pozwolił mieć w firmie przewidywalną i powtarzalną sprzedaż. Gdy operacyjnie wychodziłem z firmy w dziale handlowym było ponad 30 handlowców i 3 managerów.
- Kiedy świadomie przeszedłem do branży finansowej by nauczyć się zarządzać pieniędzmi, mój system zadziałał ponownie. Najpierw zostałem dyrektorem handlowym, a dziś buduję swoją już firmę finansową (Pdffm.pl), gdzie 5 osobowy zespół robi obrót 30 handlowców.
- Wiem jak to jest sprzedawać kampanię reklamową za 300zł i kontrakt za 1,5 mln złotych oraz czym różni się sprzedaż B2B od B2C. Jestem praktykiem.
Dla kogo jest System Duplikacji Sprzedaży?
Tak!
Pracujesz jako handlowiec i chcesz opanować kompetencje, które pozwolą Ci być skutecznym i regularnym
Jesteś specjalistą, który chce się nauczyć sprzedawać
Pracujesz jako manager sprzedaży i chcesz realnie wpływać na wyniki swojego zespołu bądź wiedzieć co robić kiedy Twój zespół nie jest skuteczny
Pracujesz jako Dyrektor Handlowy i nie wiesz jak zbudować proces marketingowo-sprzedażowy w firmie
Pracujesz jako Dyrektor Handlowy i pomimo wiedzy o tym jak zbudować proces sprzedaży masz zespół handlowy, który nie jest skuteczny
Jesteś przedsiębiorcą, którego zespół handlowy nie generuje stabilnych i przewidywalnych przychodów
Chce zrobić praktyczny prezent bliskiej, która pracuje w sprzedaży i jest Handlowcem, Managerem lub Dyrektorem Handlowym
Jesteś minimalistą i chcesz mieć jedno, główne, źródło z którego będziesz uczyć się sprzedaży. Wszystko inne będzie miłym dodatkiem
…to zdecydowanie skorzystasz z mojego programu! Jest doskonały do uzupełnienia i usystematyzowania wiedzy.
Nie!
Nie pracujesz w dziale handlowym i nie prowadzisz firmy
Masz firmę, w której nie potrzebujesz działu handlowego
Jesteś weteranem sprzedaży, nie musisz już pracować i nie chcesz budować kolejnej firmy lub działu handlowego
Nie masz co robić z pieniędzmi i zamiast zabrać drugą połówkę na dobrą kolację to chcesz kupić szkolenie on-line…
…to nie jest program dla Ciebie.
System składa się z 3 części
Część: Handlowiec
Moduł 0
Plan gry
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Kim jest Twój Instruktor
LEKCJA 3: Czego dowiesz się z poszczególnych modułów
LEKCJA 4: Jak korzystać z kursu
LEKCJA 5: Kontrakt
LEKCJA 6: Most w Przyszłość
Moduł 1
Mental
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Wspólne Schematy Myślenia
LEKCJA 3: Jesteś z klientem na równym poziomie
LEKCJA 4: Intencja + Treść
LEKCJA 5: Nie wierzysz nie sprzedajesz
LEKCJA 6: Najpierw JakoŚ potem JAKOŚĆ
LEKCJA 7: Gwarantujesz tylko to co zależy od Ciebie
LEKCJA 8: Możesz być tylko /aż bardziej konkurencyjny
LEKCJA 9: Tania i dobra oferta to 2 różne oferty
LEKCJA 10: Klient kupuje to czego potrzebuje
LEKCJA 11: Liczy się druga i każda kolejna sprzedaż
LEKCJA 12: Zawsze zamykaj temat
LEKCJA 13: Lęki w sprzedaży
LEKCJA 14: Metoda nr 1 na lęki
LEKCJA 15: Metoda nr 2 na lęki
LEKCJA 16: Metoda nr 3 na lęki
LEKCJA 17: Metoda nr 4 na lęki
LEKCJA 18: Oczyszczające równanie
LEKCJA 19: Problem z problemem
LEKCJA 20: Wypalenie zawodowe – ważny wniosek
LEKCJA 21: Sposób nr 1 na wypalenie
LEKCJA 22: Sposób nr 2 na wypalenie
LEKCJA 23: Sposób nr 3 na wypalenie
LEKCJA 24: Sposób nr 4 na wypalenie
LEKCJA 25: Sposób nr 5 na wypalenie
LEKCJA 26: Praca domowa
Moduł 2
Produkt
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Trójkąt Sprzedaży
LEKCJA 3: Trzy kluczowe pytania w sprzedaży
LEKCJA 4: CZK
LEKCJA 5: Odpowiedź na pytanie nr 1
LEKCJA 6: Odpowiedź na pytanie nr 2
LEKCJA 7: Odpowiedź na pytanie nr 3
LEKCJA 8: Aktualizacja odpowiedzi
LEKCJA 9: Wyróżniki firmy
LEKCJA 10: Wzorzec Ja
LEKCJA 11: Praca domowa
Moduł 3
KLIENT
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Matryca Motywacji klienta
LEKCJA 3: BANTO
LEKCJA 4: Proces podejmowania decyzji zakupowej
LEKCJA 5: Przygotowanie się do rozmowy – Sposób nr 1
LEKCJA 6: Przygotowanie się do rozmowy – Sposób nr 2
LEKCJA 7: Przygotowanie się do rozmowy – Sposób nr 3
LEKCJA 8: Przygotowanie się do rozmowy – Sposób nr 4
LEKCJA 9: Przygotowanie się do rozmowy – Sposób nr 5
LEKCJA 10: Zachowanie podczas rozmowy – Sposób nr 1
LEKCJA 11: Zachowanie podczas rozmowy – Sposób nr 2
LEKCJA 12: Zachowanie podczas rozmowy – Sposób nr 3
LEKCJA 13: Zachowanie podczas rozmowy – Sposób nr 4
LEKCJA 14: Zachowanie podczas rozmowy – Sposób nr 5
LEKCJA 15: Praca domowa
Moduł 4
ZBIJANIE OBIEKCJI
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Definicja Obiekcji
LEKCJA 3: Schemat zbijania obiekcji
LEKCJA 4: Koła Ratunkowe
LEKCJA 5: Porównanie
LEKCJA 6: Praca domowa
Moduł 5
POMOCNICZE ELEMENTY KOMUNIKACYJNE
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Kontrakt
LEKCJA 3: Intencja + Treść
LEKCJA 4: System „1,5”
LEKCJA 5: Model góry lodowej
LEKCJA 6: Model SPKR
LEKCJA 7: Kalkulacja + chłodna ocena kalkulacji
LEKCJA 8: Obrona ceny
LEKCJA 9: Fraza + pytanie
LEKCJA 10: Finalizacja
LEKCJA 11: Pacing & Leading
LEKCJA 12: Zasada ślaczków
LEKCJA 13: Praca domowa
Moduł 6
PROCES SPRZEDAŻY W UJĘCIU HANDLOWCA
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Główne założenia
LEKCJA 3: Lead Generation w ujęciu handlowca
LEKCJA 4: Telefonowanie – gówne wytyczne
LEKCJA 5: Telefonowanie do 3 grup kontaktów
LEKCJA 6: Przebijanie się przez Gatekeepera
LEKCJA 7: Rozmowa Handlowa – główne wytyczne
LEKCJA 8: Elementy rozmowy handlowej
LEKCJA 9: Ciepła rozmowa handlowa – główne wytyczne
LEKCJA 10: Jak pisać skrypty?
LEKCJA 11: Jak uczyć się rozmowy handlowej?
LEKCJA 12: Podgrzewanie temperatury sprzedażowej
LEKCJA 13: Networkowanie
LEKCJA 14: Branie poleceń
LEKCJA 15: Wpływ roku 2020 na Twoją sprzedaż
LEKCJA 16: Praca domowa
Moduł 7
TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Główne typy klientów
LEKCJA 3: Opis Typu nr 1
LEKCJA 4: Opis Typu nr 2
LEKCJA 5: Opis Typu nr 3
LEKCJA 6: Opis Typu nr 4
LEKCJA 7: Wskazówki do budowania ofert
LEKCJA 8: Sposoby na rozpoznanie typu klienta
LEKCJA 9: Instruckcja obsługi typ nr 1
LEKCJA 10: Instruckcja obsługi typ nr 2
LEKCJA 11: Instruckcja obsługi typ nr 3
LEKCJA 12: Instruckcja obsługi typ nr 4
LEKCJA 13: Praca domowa
Moduł 8
SCHEMATY ZAMYKAJĄCE SPRZEDAŻ
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Dwa cele
LEKCJA 3: Próbujemy
LEKCJA 4: Muszę to przemyśleć
LEKCJA 5: Zamknięcie cenowe
LEKCJA 6: Zamknięcie na innych klientów
LEKCJA 7: Zamknięcie na wybór
LEKCJA 8: Szukanie rozwiązań
LEKCJA 9: Ulepszone zbijanie obiekcji
LEKCJA 10: Proces podejmowania decyzji
LEKCJA 11: Zamknięcie na zamianę miejsc
LEKCJA 12: Zamknięcie na ostateczność
LEKCJA 13: Praca domowa
Moduł 9
SCHEMATY MISTRZOWSKIEJ OBSŁUGI KLIENTA
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Główne założenia
LEKCJA 3: Badanie opinii
LEKCJA 4: Przedłużanie współpracy
LEKCJA 5: Rozwiązywanie trudnych sytuacji
LEKCJA 6: Magiczne słowa/frazy
LEKCJA 7: Informuj o wszystkim
LEKCJA 8: Wyróżnij się
LEKCJA 9: Moc raportów
LEKCJA 10: Ścieżka produktowa
LEKCJA 11: Praca domowa
Moduł 10
MAILE SPRZEDAŻOWE
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 1: Główne wytyczne
LEKCJA 1: Przykłady maili
LEKCJA 1: Praca domowa
Moduł 11
PYTANIA W SPRZEDAŻY
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Pytania do procesu
LEKCJA 3: Pytania do trójkąta sprzedażowego
LEKCJA 4: Metoda ROW
LEKCJA 5: Pytania osobiste
LEKCJA 6: Pytania pogłębiające
LEKCJA 7: Pytania kończące
LEKCJA 8: Pytania o alternatywe
LEKCJA 9: Pytania o BANTO
LEKCJA 10: Pytania o upseeling i crosselling
LEKCJA 11: Praca domowa
Moduł 12
NEGOCJACJE
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Złote zasady
LEKCJA 3: Ring negocjacji
LEKCJA 4: Wartościowanie
LEKCJA 5: Schematy negocjacji
LEKCJA 6: Praca domowa
Moduł 13
ORGANIZACJA
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Chronologia generowania leadów
LEKCJA 3: Planowanie sprzedażowe
LEKCJA 4: Technologie planowania czasu
LEKCJA 5: Trzy osoby + Cztery poziomy
LEKCJA 6: Planowanie roku
LEKCJA 7: Planowanie miesiąca
LEKCJA 8: Planowanie tygodnia
LEKCJA 9: Planowanie dnia
LEKCJA 10: Trzy poziomy
LEKCJA 11: Praca domowa
Część: Manager
Moduł 1
REKRUTACJA
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Główne założenia
LEKCJA 3: Matryca rekrtuacyjna
LEKCJA 4: Etap nr 1
LEKCJA 5: Etap nr 2
LEKCJA 6: Prezentacja w Etapie nr 2
LEKCJA 7: Runda pytań w Etapie nr 2
LEKCJA 8: Zakończenie etapu nr 2
LEKCJA 9: Etap nr 3
LEKCJA 10: Kogo szukać?
LEKCJA 11: Skąd brać handlowców
LEKCJA 12: Praca domowa
Moduł 2
WDROŻENIE
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Topseller
LEKCJA 3: Playbook
LEKCJA 4: Szkolenie wprowadzające
LEKCJA 5: Plan modułowy szkoleń cz.1
LEKCJA 6: Plan modułowy szkoleń cz.2
LEKCJA 7: Expose
LEKCJA 8: Schemat wdrożeniowy
LEKCJA 9: Plan rozwoju handlowca
LEKCJA 10: Cenne uwagi
LEKCJA 11: Praca domowa
Moduł 3
KOLOROWE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Szybkie przypomnienie
LEKCJA 3: Komunikacja – główne wytyczne
LEKCJA 4: Komunikacja z Decydentem
LEKCJA 5: Komunikacja z Entuzjastą
LEKCJA 6: Komunikacja z Przyjacielem
LEKCJA 7: Komunikacja z Analitykiem
LEKCJA 8: Sytuacje kryzysowe – główne wytyczne
LEKCJA 9: Sytuacje kryzysowe z Decydentem
LEKCJA 10: Sytuacje kryzysowe z Entuzjastą
LEKCJA 11: Sytuacje kryzysowe z Przyjacielem
LEKCJA 12: Sytuacje kryzysowe z Analitykiem
LEKCJA 13: Motywacja – główne wytyczne
LEKCJA 14: Jak motywować decydenta?
LEKCJA 15: Jak motywować entuzjaste?
LEKCJA 16: Jak motywować przyjaciela?
LEKCJA 17: Jak motywować analityka?
LEKCJA 18: Praca domowa
Moduł 4
NARZĘDZIOWNIK MANAGERA
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Formatka znajomości handlowca
LEKCJA 3: Rozmowa tygodniowa z pracownikami
LEKCJA 4: Coaching sprzedażowy
LEKCJA 5: Model GROW
LEKCJA 6: Feedback
LEKCJA 7: Delegowanie
LEKCJA 8: Spotkania AA
LEKCJA 9: Przywództwo Sytuacyjne
LEKCJA 10: Przywództwo Plemienne
LEKCJA 11: Metoda trzech pięter
LEKCJA 12: Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
LEKCJA 13: Zdarta płyta
LEKCJA 14: Zwalnianie
LEKCJA 15: System odpraw
LEKCJA 16: Nagradzanie + wyciąganIe konsekwencji
LEKCJA 17: Etapy działu handlowego + narzędzia do każdego etapu
LEKCJA 18: System miar, ale tylko pod manago a nie dyrektora
LEKCJA 19: Praca zdalna – co się zmienia?
LEKCJA 20: Grywalizacja
LEKCJA 21: Praca domowa
Moduł 5
MANAGER TRENER
LEKCJA 1: Powitanie
LEKCJA 2: Jak pisać skrypty szkoleniowe
LEKCJA 3: Trener wewnętrzny a trener zewnętrzny
LEKCJA 4: Jaki trener dla kogo?
LEKCJA 5: Praca domowa
Część: Dyrektor Handlowy
Moduł 1
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Najważniejsza osoba w dziale handlowym
LEKCJA 3: 3 Problemy
LEKCJA 4: 8 Etapów budowy działu handlowego
LEKCJA 5: 2 procesy
LEKCJA 6: 4 systemy
LEKCJA 7: 3 Filary
LEKCJA 8: Praca domowa
Moduł 2
ZROZUM CO SPRZEDAJESZ
LEKCJA 1: Towar vs Produkt
LEKCJA 2: 3 kluczowe pytania
LEKCJA 3: Praca domowa
Moduł 3
ZROZUM KOMU SPRZEDAJESZ
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Kto jest a kto nie jest klientem?
LEKCJA 3: Przygotuj się przed spotkaniem
LEKCJA 4: Zbuduj Awatar
LEKCJA 5: 3 poziomy awatara
LEKCJA 6: Aktualizuj awatar
LEKCJA 7: Praca domowa
Moduł 4
ZBUDUJ POWTARZALNY PROCES SPRZEDAŻY
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Warunki akwaryjne
LEKCJA 3: Umawianie spotkań
LEKCJA 4: Stałe elementy rozmowy
LEKCJA 5: Rozdzielenie Sprzedaży na 3 elementy: LG, S, CS
LEKCJA 6: Praca domowa
Moduł 5
ZNAJDŹ SKUTECZNY SPOSÓB GENEROWANIA LEADÓW
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Koncepcja lejka sprzedażowego
LEKCJA 3: Koncepcja lejka marketingowego
LEKCJA 4: Outbound (cold calling)
LEKCJA 5: Outbound (cold mailing)
LEKCJA 6: Outbound (social selling)
LEKCJA 7: Outbound (networking)
LEKCJA 8: Inbound (Logika Marketingowa)
LEKCJA 9: Inbound (Strona Internetowa)
LEKCJA 10: Lejek marketingowy i jego zastosowanie
LEKCJA 11: Łączenie Inbound + Outbound
LEKCJA 12: Praca domowa
Moduł 6
AUTOMATYZUJ CO SIĘ DA
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Przypomnienie lejka i działań z niego wynikających
LEKCJA 3: Kluczowe założenia
LEKCJA 4: Przykłady automatyzacji
LEKCJA 5: Skąd się uczyć
LEKCJA 6: Praca domowa
Moduł 7
REKRUTUJ LUDZI
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Stanowiska w dziale handlowym
LEKCJA 3: Wynagrodzenia w dziale handlowym
LEKCJA 4: Kiedy rekrutować ludzi?
LEKCJA 5: Modele wynagrodzeń
LEKCJA 6: Rozdziały Playbooka
LEKCJA 7: 3 etapy rekrutacji
LEKCJA 8: Praca domowa
Moduł 8
STANDARDY ZARZĄDCZE
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Narzędziownik managera i najważniejsze narzędzia
LEKCJA 3: Zdefiniuj kulturę sprzedażową
LEKCJA 4: KPI + System miar
LEKCJA 5: Praca zdalna
LEKCJA 6: Zarządzanie kryzysowe
LEKCJA 7: Zestawienie lejka sprzedaży i Strategii Sprzedaży
LEKCJA 8: Praca domowa
Jaka jest cena programu?
System Duplikacji Sprzedaży w wersji finalnej to 26 modułów podzielonych na 3 części (Handlowiec, Manager i Dyrektor Handlowy)
W przedsprzedaży dostęp od razu do 12 modułów (ponad 150 lekcji i 20h materiału). Pozostałe moduły do końca roku
Dodatkowe moduły bonusowe (w przedsprzedaży masz możliwość wpływać na zawartość kursu)
Dożywotni dostęp do materiałów, aktualizacji i kolejnych edycji programu. Nie ma ograniczeń czasowych. Dostęp do kompletu materiałów 24/7 na zawsze!
2x Live Call z Michałem
Pliki, excele, szablony i inne przydatne materiały pomocnicze
System który zweryfikował rynek i z którego sam korzystam, a nie kurs on-line nagrany pod wpływem mody
997zł + VAT
( faktura VAT 23% )
W kolejnej edycji cena znacząco wzrośnie!
Naprawdę warto
Opinie o współpracy z Michałem

Kiedyś poprosiłem Michała o stworzenie działu sprzedaży w naszej firmie, a jedyne wsparcie jakie otrzymał to telefon komórkowy i kilka słów o produkcie. Brak środków na rekrutację, promocję czy marketing produktu. Mimo to Michał „z niczego” stworzył i usamodzielnił dział handlowy, który generuje milionowe obroty w skali roku. Michał tworzy przedsiębiorców, sprawia że Handlowcy stają się integralną częścią firmy, zaczynają dzień z uśmiechem na twarzy i wiedzą dokładnie dokąd zmierzają.
Bartek Bartoszewicz
CEO Lokalmedia & Localscreens

Szkolenia sprzedażowe to ściema. Zazwyczaj chodzi w nich o to by „nagrzać“ uczestników na kolejne szkolenie i kolejne. Michał Balcerzak to pierwszy prawdziwy profesionalista w tej branży. Całą wiedzę o sprzedaży przekaże Ci w trakcie opowieści o tym, jak sam zbudował proces sprzedaży w swojej firmie i jak sam uczył się sprzedawać.Rewelacja. Jeśli w ciągu całej swojej kariery masz wziąć udział tylko w jednym szkoleniu sprzedażowym, niech to będzie szkolenie z Michałem.
Jakub Jeziorny
COO Grupa Qpony & Blix

Michał jak mało kto, potrafi wydobyć z danego sprzedawcy to co najlepsze. Współpracując z nim kilka lat byłem świadkiem jego nieustającego rozwoju, który był wynikiem wiary w wizję, którą sam stworzył oraz z nieugiętym zapałem potrafił i potrafi nadal zarażać nią innych. Jeśli miałbym opisać tego człowieka jednym słowem - PROFESJONALIZM.
Łukasz Dobrowolski
CEO Better Solutions

Michał wyciągnął praktyczne i skuteczne aspekty z własnego doświadczenia oraz licznych szkoleń, a następnie stał się specjalistą w treściwym przekazywaniu wiedzy. Każdy aspekt o którym mówi sam dokładnie sprawdził budując sprzedaż w swojej firmie. Ten człowiek przede wszystkim daje dużo elastyczności, szuka nowych rozwiązań i dąży do tego by oprócz stałych założeń każdy mógł rozwijać swój indywidualny styl pracy. Co najważniejsze, Michał „buduje” ludzi. Dzięki temu w charyzmatyczny sposób pokazał mi ile możliwości daje sprzedaż. To jest jego największy atut.
Arkadiusz Paprzycki
Business Owner Zdrowe Zakupy

Wszystko co wiem o sprzedaży oraz czego się nauczyłem zawdzięczam głównie Michałowi Balcerzakowi. To wizjoner, praktyk oraz doskonały motywator. Pokazał mi drogę, dzięki której sam zacząłem więcej zarabiać co przekłada się na lepsze życie. Wyciągnął mnie z dołka finansowego i dosłownie podwoiłem swoje wyniki sprzedażowe w miesiącu. Michał potrafi doskonale zrozumieć swoich pracowników i sprowadza ich na dobre tory.
Mateusz Girndt
Agency Department Director Lokalmedia

Michał był dla mnie pierwszym mentorem sprzedaży, który dał mi właściwy fundament. Jestem mega wdzięczna, że trafiłam na Niego na początku mojej kariery. Rozwój w sprzedaży to moja ciężka praca, ale Michał mocno mnie ukierunkował. 4 lata temu nie miałam żadnego doświadczenia w sprzedaży a dziś obsługuję kilkumilionowe kontrakty i nie przerasta mnie to, a od 2 lat jestem w top 3 sprzedawców w mojej firmie (to nie jest mała organizacja). Mimo, że pracowała z Michałem to kurs kupiłam w ciemno, bo wiem, że Michał nie zawiedzie.
Żaneta Kanarska
Key Account Manager Fortum
Materiały demo
Nie masz pewności, czy warto dołączyć do programu?
Zobacz przykładowe lekcje!
Demo 1
Moduł 6, Lekcja 7
Rozmowa Handlowa – główne wytyczne
Demo 2
Moduł 7, Lekcja 7
Wskazówki Do Budowania Ofert
Demo 3
Moduł 9, Lekcja 2
Główne założenia

Nic nie ryzykujesz!
Przygotowałem materiały tak, aby dały 10x więcej wartości niż oczekujesz. Ale wiem, że możesz mieć obawy i wątpliwości, dlatego biorę na siebie całe ryzyko Twojej decyzji.
Zwrócę Ci 100% poniesionych kosztów. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu napiszesz, że program nie sprostał Twoim oczekiwaniom.
Masz pytania? Zadaj mi je!
Jestem tu po to, by pomóc Ci podjąć najlepszą decyzję. W razie pytań pisz na kontakt@michalbalcerzak.pl
Uwaga! Zanim napiszesz sprawdź poniższą sekcję FAQ. Możliwe, że uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie od razu.

FAQ
Kiedy rozpoczynają się zapisy, a kiedy się kończą?
Zapisy rozpoczynają się w poniedziałek 23.11, a kończą się w piątek 27.11. Po tej dacie nie będzie można dołączyć do programu.
Kiedy rozpoczyna się program i jak długo trwa?
Program rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Program trwa tak długo jak będziesz potrzebował. Każdy może iść w swoim tempie. Zalecane tempo to 1 moduł na 1 tydzień, ale nie jest to wymóg. Dostęp jest nieograniczony czasowo, więc możesz przechodzić program jak długo chcesz! W przedsprzedaży masz dostęp do 12 modułów z części Handlowiec (ponad 150 lekcji i 20h materiału). Pozostałe lekcje nagram do końca roku.
Jak mogę zapłacić za kurs?
Płatność odbywa się przez bramkę płatności Przelewy24. Preferowaną opcją płatności jest szybki przelew lub BLIK. Można również zapłacić przelewem tradycyjnym.
Jak długo będę mieć dostęp do programu?
Otrzymasz dożywotni dostęp do tej edycji programu oraz wszystkich następnych wraz z aktualizacjami.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, za zakup otrzymasz fakturę VAT 23%. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.
Co, jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?
Napisz do mnie na adres e-mail: kontakt@michalbalcerzak.pl
Wszystko jasne?
Świetnie!
Jak już dołączysz do Systemu Duplikacji Sprzedaży, od razu poczujesz, że To Była DOBRA Decyzja!
ZAMYKAMY ZAPISY 27.11.2020 O GODZINIE 23:59
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)